Kortslutning i hjärnkontoret,

à la Moi!

Jaa vem, förutom jag, är först "smart" nog att ge bort sin söndag kväll 15-21 - på grund av att bussen inte går hem förrän halv 11 - och sedan iallafall står där i givakt klockan 15 för att påbörja det dryga arbetspasset, frågan lyder;

- VEM ÄR SÅ KORKAD (?)

Jo, JAG! Theo måste ha tagit med sig 75% av min hjärna ut för så här tankspridd och förvirrad var jag inte innan honom, eller? Det är en ganska fin bortförklaring iallafall och funkar inte den kan man alltid börja prata om ålder och demens, det funkar skitbra!

Ajaa, fick jobbat min kväll, min stackars arbetskollega kände inte alls för jobb idag så lilla jag kom som en räddning ut ur stormen, det finns väl en mening med allt (?)

Fick reda på att min dator inte är död (+) IT´S ALIVE! :) Blev helt överlycklig, får antagligen hem den i mitten på veckan, hoppas bara att rätt filer gick att rädda. Tydligen var det systemet som hade kraschat på grund av mina 1000 olika virus och flertalet inhemska trojaner som bosatt sig i datorn sedan något år.

Jaa, fråga inte mig varför man har sådana husdjur på en hårddisk, jag bryr mig inte så mycket, så länge datorn startar när jag trycker på knappen och internet fungerar som jag vill spinner jag som en katt ^^,

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hihi ja visst är namnet fint=) Ser att du bor i sjöbo, det gör jag oxå=)

2009-03-23 @ 07:33:28
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0