Hungrig,

Om 12 timmar står jag på jobbet igen, antagligen i högsta hugg med grötsleven i ena handen och pålägget i den andra, jaa - det kan bli lite stressigt på morgonen ibland.

Denna dagen har inte gett speciellt mycket och å andra sidan har jag inte gjort ett smack för att försöka ändra på det . Theo nannar sedan en halvtimme ungefär, jag sitter här och väntar på att M ska komma hem ifrån Biltema - han sa klockan 18 senast men vem lyssnade?

Inte jag (!) har män någonsin kunnat hålla sina tider? Nej, därav lyssnar man inte på vilken tidpunkt de har tänkt sig att komma hem på för deras uppskattningsförmåga reder oftast inte ut det. Fast jag hoppas innerligt, ända från magsäcken, att han kommer snart för jag håller på att hungra ihjäl.

Ska hinna med en sväng in till Tomelilla också innan klockan slår Sovdags!

Sitter och funderar på vad jag helst av allt i hela världen skulle vilja äta just nu och det är precis det som är problemet med mig, när jag är jättehungrig har jag svårt att komma på vad jag vill ha. Det är mycket lättare om man bara är sugen för då passar det mesta.

Ahh, fick ett par minuters tidsfördriv härinne iallafall.

Den ofrivilliga och oplanerade hungerstrejken fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0