Hektisk dag,

Aa, de förträffliga missödena har varit med mig sedan jag steg ur sängen imorse, bokstavligt talat, det började med att jag försov mig imorse :| Att Ms mobiltelefon dessutom var stendöd och att min skulle fungera som väckarklocka åt oss båda gjorde inte saken bättre.

Vaknade iallafall 06:31 av att jag i mitt stilla sinne mindes - "Jag har nog stängt av alarmet i sömnen" - ganska mycket panik iochmed att 06:31 ska M helst vara på väg från dagiset till jobbet! Det blev en stressig morgon kan jag förtälja er.

Efter det gick allt hyfsat bra förutom att jag var trött som en zombie, snurrade inom på Shell innan jag började och köpte mig en Risifrutti - jordgubb ofcourse! :) Kom till jobb och hjärnan blev totalt förvirrad när jag stod i nyckel-skåpet och skulle ta ut rätt nyckel till avdelningen.

Jag kunde inte komma på vilken färg som var till vilken avdelning, trots att jag aldrig haft bekymmer med det innan, och när jag väl kommer fram till vilken kolör min nyckel ska ha så har jag tagit för lång tid på mig och skåpet slår automatiskt över i larm-läge

Ett tinitustjut ljuder i hela korridoren (!) och när jag skulle larma av skåpet, som jag också alltid vetat hur man gör, har jag inte en aning om hur fan man får tyst på skrället! Total blackout men till slut kopplade de små grå ihop sig och skåpet blev tyst. Shh.. Ge mig ett rör Treo -_-

Kommer ner på avdelningen och ska ha rapport, min arbetskollega säger till mig "Kaffet står där borta" - trettio sekunder senare frågar jag henne "Var har du ställt kaffet?" Trots att jag visste om att hon precis sa till mig var det var.

Hela dagen har det varit små missöden, har känt mig som en riktig översittare, en person som inte lyssnar på vad andra säger :S Det är precis som att min hjärna aldrig riktigt vaknade idag, nog för att jag brukar vara morgon-trött men hela-dagen-trött?
Usch neej, jag känner mig mjääkig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0