UT MED SCHULMAN!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen;
Jag tycker inte om Calle Schulman!

Han är en idiot-åsiktsuttalande liten fjolla, två skitar hög och har självförtroende som en dynghög på två ton! Att prata illa om allt och alla för att själv försöka komma i någon slags bra dager är en av hans vardagssysslor och det värsta; han vet inte när det är dags att sluta, han går alltid för långt!

I can´t stand it!

Igår, eller när det nu var, hade han uttalat sig angående Kejsarsnitt och skrev att han minsann inte ville att hans skattepengar skulle gå till "high maintenancebrudar som är rädda för att en sladdrig fitta ska minimera chanserna att snärja välbärgade gamlingar i Troppan" - det är då vad han kallar kvinnor som gör kejsarsnitt utan medicinsk anledning.

Visst är han gullig! Hade jag varit hans flickvän så hade mina tankar just nu gått mot att planera ett gemensamt barn tillsammans! Ryggmärgsbedövningen ger vi till Calle så han får ut något av sina skattepengar (!) för det är juh enbart Calle i hela Sverige som inte får bestämma över vart just hans skattepengar tar vägen!

Jag tycker inte heller om en del saker våra skattepengar går till, t.ex. till politikernas svindyra lyxresor eller Mona Sahlins matkonto alternativt alla som lever på staten utan att egentligen behöva det. Men att reagera över att skattepengarna går till Kejsarsnitt och förlossningar, hallå? Hade du verkligen inget annat att klaga över Calle?

En annan idiot skriver i en kommentar (eller om det är Calle som skrivit det?);

"Samma gäller för aborter som används som ett andra preventivmedel. Preventivmedel finns överallt. Alla ska ta sitt eget ansvar. Jag vill inte betala en spänn för detta!"


Excuse me? Inte för att vara den som är den MEN jag tror att en kille, som "råkat" göra en tjej gravid, är lika snabb med att säga "Gör abort!" istället för att ta sitt ansvar som en tjej är, man är faktiskt två om att skapa ett barn.

Nu heter det att abort används som ett preventivmedel men om tjejen skulle välja att behålla barnet mot faderns vilja skulle det heta Slampa/Lägenhetsletande/Socfall/Hon-försöker-tvinga-honom-att-stanna-hos-henne - hur ska det vara egentligen?

Jag förstår inte ens varför Calle startade denna diskussionen för, enligt mig, har han ingen personlig insikt i detta ämnet. Ett; han är inte kvinna och kommer aldrig ställas inför valet och kvalet om just detta. Två; han har inga egna barn. Tre; han har otroligt svårt att visa medlidande till andra människor förutom sig själv, alltså ska inte hans åsikter tas upp utav någon mänsklig varelse. Enligt mig.

Dock har det varit relativt tyst om den där killen ett tag nu, antar att detta var det bästa han kunde komma på för tillfället som drog en massa uppmärksamhet mot honom. Alla svenska "kändisar" har väl ledsnat på hans försök-till-att-starta-en-diskussion-mail och pinsamma samtal/sms, negativ uppmärksamhet verkar vara den bästa för honom, det är den enda han jagar efter.

Samtidigt så är det väl den icke-bra uppmärksamheten som är den lättaste att dra till sig, så han behöver inte jobba speciellt hårt (som han skulle få göra för den goda uppmärksamheten) för sin lilla plats i strålkastarljuset. Han har kanske komplex på grund av sin längd? Det är kanske därför han känner ett otroligt stort behov av att yttra sig mest och synas överallt?

"Stor i orden men liten på jorden" a.k.a. "Calle Schulman"

Sluta kalla honom för en B-kändis eller C-kändis,
det enda denna Herren Schulman är är en Ö-kändis!

Kommentarer
Postat av: poohlina

Jag kunde inte skrivit det bättre själv.. hatar med honom!

2009-04-01 @ 08:35:20
Postat av: Celine

Håller med, de där syskonen är inte kloka.

2009-04-05 @ 15:08:02
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0