Världens längsta dag,

Sade dom orden lite ironiskt till mig själv idag på jobbet.

Det är f*n inte roligt att gå 6:45 - 16:00 en söndag (!) neej, usch, tvii, fiifan vad jag ville hem idag! Samtidigt som jag stod och beklagade mig över att klockan tickar som en sömngångare (typisk ginis-stil) och att denna dagen kändes som världens undergång kom en kollega fram till mig,

"Du vet om att det är årets längsta dag idag va?"

Hah, ironi, men den är inte lång för att den är dryg, det har med solljuset att göra. Fast lite roligt var det, kan jag erkänna nu när jag är hemma! :D

(+) Daillou is now playing on The Voice

Min midsommar var som sagt inget att hänga i stången, inte ens att hänga i en gran, nääj, nästa år ska vi fira en "riktig" midsommar med grodor, säckhoppning, utklädning och hela middevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0