Love is Wicked

Brick N Lace

Halva dagen har redan gått åt - till ingenting! Eller mjoo, en maskin tvätt har vi faktiskt lagt in i maskinen ^^, trots det har vi faktiskt varit uppe sedan 7:12 imorse, Theos initiativ såklart, jag hade planerat en sovmorgon till 9 men så blev det icke!

Lilleman är pigg som en lärka idag, näsan har nästan slutat snora och hostan gör sig endast påmind nattetid, drygt men det är en klar förbättring!

Idag ska vi som sagt ta det lugnt, ska ringa min lilla Terese snart, ta en glass på PeGe´s (!) himlen börjar visa sin ljusblåa färg, äntligen, då sitter aldrig en glass fel! :)

Tänkte även lura hit Tebbelina med Johan också, Theo saknar Johan väldans mycket och jag saknar Morsan såå, that´s the way it will be.

Kameran åkte fram för en liten stund,
det var Lilleman som ville att vi skulle fota Tiger.




Detta är då Tiger, eller Tiiiah! På Theo-språket.






Älsklingsgrabben med Snutte och Tiger!

Nu sover prinsen, jag sitter här, ska strax inte göra det mer, but I will be back! Har även pratat med min Sessa idag (Madde) såå jäkla skönt att det finns några normala människor kvar på detta klotet, orka med folk som surar för allt? Nix, that´s a BIG NONO!

XoXo HoHo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0