ibland undrar jag,

Jaa faktiskt.

Ibland undrar jag om jag är blond på riktigt, om jag är den mest korkade människan i världen eller om det helt enkelt är så att min hjärna tar oväntade kaffepauser när jag inte vet om det?

Ta dessa två scenarierna så kanske ni får en liten inblick i mitt lilla dilemma huruvida min hjärna fungerar som den ska eller inte.

ginis skulle bli duktig, jaa jag hade faktiskt tänkt att börja jogga, allt gick som planerat tills en tanke for upp i min lilla hjärna; "Meh, var ska jag ha cigaretterna när jag joggar? Sjukt jobbigt att springa och röka samtidigt (?)"

Hm, där insåg jag att jag är nog inte riktigt redo för att börja jogga.

Nästa scenarie hände precis nu, M har köpt mitt favoritgodis (nonstop) och tänkte att jag skulle lägga mig en stund framför teven och titta på My name is Earl. En idé ploppade automatiskt upp i hjärnan;

"Toppen! Då kan jag äta nonstop och göra sit-ups på samma gång, mysfaktor på hög nivå!"

Jaa, ni ser kanske själva det uppenbara?

Jag börjar allvarligt fundera över om det där med träning inte är min grej, jag har aldrig tränat i mitt liv, hade 80% frånvaro på idrotten, hatar allt vad frisk luft och ut och "promenera" är. Plus att jag inte ens kan koppla ihop att onyttigheter plus träning equalz no good shit man :|

Kommentarer
Postat av: Mad

hahahaha..du e så jäkla härlig!

2009-06-06 @ 21:11:16
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hejsan. Såg vad du skrivit på nån blogg om att du vet några som skaffat barn bara för att få bidrag och förmåner i samhället. Jag säger bara Herregud, vilka psykfall detta måste vara! Om dom enbart skaffar barn för att få förmåner och få bidrag... Riktiga nutcase!



Riktigt söt unge på din header btw ;)

2009-06-10 @ 04:18:03
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Btw 2, haha du kan ju vänta med att röka/käka dina onyttigheter till EFTER du tränat iallafall ;)

2009-06-10 @ 04:19:41
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0