Barn-ledigt!

Godkväll! :)

Nu har jag återigen missat att skriva, mest för att jag har haft mycket att göra, kanske (?) Helgen har bestått av jobb, som vanligt, kompisar och föräldraledighet - eller barnledighet ska man kalla det?

I fredags hade jag som sagt VAB, Theo är verkligen Mammas "snor"-unge för tillfället. I Lördags hände något som aldrig hänt tidigare, Theo åkte till Farmor och Farfar! Och nej, det är inget ovanligt, att vara där är något av det roligaste Lilleman vet :)

Theodor sov över där, för första gången sov vår lilla ängel borta från mamma och pappa (!!) Kryss i taket, jag gruvade mig något kopiöst när jag var på jobbet, jag kunde inte förstå hur en kväll/natt ens skulle kunna vara utan mitt lilla hjärta.

Men efter att jag slutat klockan 9 på kvällen så tickade klockan snabbt mot sitt slutmål; 12.00 Söndag, hämtning av Lilleman! :) Theo hade haft det jättebra, det enda minuset var att hans ögoninflammation brutit ut men det stoppade inte Skrutten från att ha The time of his life!

En utav bilderna från Theos vistelse, nallad utav Farbror Bober ;p

Jag och älsklingen hade verkligen en jättemysig kväll igår, åkte in till Ystad, då hela Sjöbo kommun dör klockan 22 på helgerna (!) Kirrade film och myspys till det, att känna igen att det bara var M och jag där var nyttigt, att få bara vara Vi!

Imorse började jag min dag på ett högst ovanligt vis;

Jag sov tills jag vaknade, jag gick upp för att jag inte orkade dra mig mer (!) jag duschade i lugn och ro utan att ens behöva tänka på att "Jag kanske ska snabba mig lite?" Hela morgonen var lugn och harmonisk, love!

Stort tack till Theos far-föräldrar, det var värt mer än en miljon på lotto! :)

Imorgon blir det inget arbetande för mig, ska försöka få en tid till Theo på vårdcentralen för ögonen, vill att de ska kika i hans öron med. Får väl se om de låter oss komma in eller om de ger en telefon-ordinering som vanligt 8-)

Förstår inte ens varför mina skattepengar ska gå till människorna där nere (?)

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hihi tack! i love it too :D

2009-06-15 @ 23:24:37
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Mad

Oj oj oj! Jag bävar för den dagen vi ska lämna bort Wincent för första gången! Will I survive? Du gjorde förvisso men jag vet inte om mitt hjärta klara det;P

2009-06-16 @ 22:27:25
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mad

Ja jag finner inga ord! Det är SÅ SJUKT! Jag blir så lack..

2009-06-17 @ 20:15:59
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0