baby-lycka!

Nu har Theos andra kusin också anlänt, grattis Connie och Mathias till lilla Maximillian! Om ett par år kommer de tre musketörerna a.k.a. knattarna att hitta på massor med bus och annat jäkelskap! Att alla pojkar alltid ska vara tre i ett gäng (?) Är buseffekten som störst om man är tre?

Ta bara som Jönsson-ligan, Björk-ligan? Hah, det hade inte förvånat mig iallafall :) Då lär Theo vara Harry för han är helt tokig i saft!

Idag har jag städat och haft besök av Terese, alltid roligt! Terese då, inte städningen. Hittade M´s försvunna cd-skivor när jag städade också, där ser ni, allt ont har något gott med sig :) Sitter och laddar upp M´s version av Kim Larsen - Langebro på Youtube nu, tror typ att han kommer att döda mig när han ser det men det får bli ett senare bekymmer ^^,

Börjar jobba om 1.5 timme, tänkte att jag skulle uppdatera er lite om akutbesök, krupp, grinig morsa, idiotisk omgivning mm lite senare, just nu ska jag in och väcka min snoriga lilleman, dagiset skickade med förkylning hem igår, hemleverans och allt.

Kommentarer
Postat av: Pia Björk

Kan du vara snäll och skicka linken till M`s version av langebro, för jag kunde inte hitta den!



Tack

2009-06-02 @ 22:53:22
Postat av: Hille

Får man fråga vad den heter på youtube? Sökte men hittade inte den.

2009-06-02 @ 23:08:39
URL: http://www.nogg.se/helenanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0