"Titta! .."

"Theo! Titta! Mamma är en häst!"

Ropade jag till Theo häromdagen, jag hade verkligen gjort allt för att en glimt av hans blick då jag försökte fotografera honom när han tvättade sina händer, själv!

Den kommentaren var den enda som fungerade, nöden har ingen lag! Dock upptäckte Theo ganska snart att Mamma dragit en rövare och vände bort sitt söta lilla ansikte igen.

Do not Disturb me MAAM!

Nää, där var visst ingen häst,

Efter plaskandet, "handtvättningen" som jag fint benämnde det, strövade vi till Johan och Tebbe för en stunds lugn och ro ifrån helvetet här hemma.




Världens finaste skruttungar!

Efter det gick vi och matade ankorna med Vaniljkubbar, tror väl att de fick damp av allt sockret? ^^, Bättre det än att Theo sätter dom i sig! Därefter vandrade vi hemåt, åt middag (har jag för mig) sedan tar mitt minne slut.

Det är juh ändå 3 dagar sedan, man kan inte ha koll på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0