Lunchsamtal!

Har egentligen exakt 10,4 sekunder över för att skriva detta inlägget, vilket jag redan nu vet är en omöjlig tids-budget att hålla för den tog slut ungefär vid ordet "tids-budget".

Theo har precis ätit lunch, potatisbullar, Lillemans favorit! :) Han äter cirkus tre stycken - ganska maffigt för att vara en 20 månaders lillkille haa? ;D Mammas duktiga Stjärna!

Iallafall så hade Theo lämnat två bitar kvar på tallriken när han gick ifrån bordet, självklart efter att ha sagt "Tack för maten!" - morsans kille :D

Brukar få i honom dom också med lite övertalning, den första gick ner galant men när den andra biten skulle in i munnen sa jag som vanligt till Theo:

"- Sista biten nu raring!"

Idag fungerade inte den här kommentaren .. Theo svarade med bestämd röst:

"- Nej!"

Lite chockad mamma försökte nästa övertalningsmetod:

"- Men hjärtat, vem ska då ha den sista biten?"

Theo svarade iskallt:

"- Mamma ha mat!"

Vad svarar man på det? ;D Älskade lilla Charmtroll!

Nu ska jag ta mitt Första pris och promenera till dagis, jobbet väntar ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mad

Hahaha så gulligt! Undra vem han brås på;)

2009-07-22 @ 20:37:11
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0