Hudcancer & nyttig mat,

Japp, min dag började inte bra idag, det startade med att jag precis hade kommit fram till jobbet. Då ringer  M "Theo är sjuk, du måste komma hem NU" Jaha, lagom paff man blir när man nyttjat en hel timme till att ta sig dit och så ska man bara vända helt om, jag hade tur för Terese hade jobbat natten så fick åka med henne hem!

Räddaren i nöden! :)

Kom hem, mös med Lilleman, städade lite och sedan var det dags för frukost! Då börjades det, först slängde Tanten upp en artikel om hudcancer i huvudet på mig och att det nu är konstaterat att människor med mycket leverfläckar har ökad risk för att få hudcancer.

 
Mina armar är ganska utsatta för dessa prickar, men i övrigt har jag inte speciellt många - eller 11 st leverfläckar på en vad + knä är kanske många? Ajaa, jag vet om att hon visade mig den för att hon anser att jag ligger i riskzonen, det är så hon gör, den frukosten var inget nöje.

Direkt uppepå den artikeln slänger hon en ny artikel om sund mat som man ska äta, jag orkar inte med tjat om nyttig mat och hudcancer när jag äter min frukost, fan, mår fortfarande illa av alla hennes idéer.

Jag vill bara leva mitt liv i lugn ro, vara aktsam för vissa saker, ta del av en del av allt det forskarna skriver om, oroa mig ibland när jag själv väljer det. Behöver inte en människa som står över huvudet på mig varje dag och talar om alla fel och brister som finns i hela världen.

Ledig lägenhet någon?

Kommentarer
Postat av: Mad

Låter som en jobbig morgon..

2009-07-08 @ 13:28:40
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: En random tjej

Jag har också väldigt många leverfläckar.

2012-07-01 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0