En trött ginis,

inget ovanligt va?

Bahh, dagen igår gjorde mig faktiskt trött, att åka hemifrån 06:45 och sedan inte komma hem förrän 23:15 - det är inte kul! Men nu är det över iallafall, kvällen igår gick bra, bättre än förväntat! Är mäkta stolt över min lilla Sussie! :)

Idag satte jag klockan på 8 fast steg inte upp förrän 9 |-) Tränade magen litegrann, har börjat synas nu! Jobbar bara så mycket för tillfället att jag känner att jag inte har tid att träna, antingen jobbar jag eller så leker jag med Theo.

Strax kommer Tebbeliina och hämtar mig och Lilleman, räddaren i nöden!

Jobbar till 21 ikväll, imorgon är jag ledig och ingenting ska få ändra på det (!) Fan, jobbar all week long juh som vanligt, det börjar kännas i kroppen nu :/ ..

Ajaa, det är bara att fortsätta, Let´s go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0