16:e juli, husförsäljning!

Jaa, denna dagen blev vi ett hus fattigare.

Tog bussen hem klockan halv 8 och på grund av Sjöbo Fuckface Marknad stannade inte bussen vid "min" hållplats utan jag fick vackert gå hem från stationen, mycket lustigt när man jobbat hela natten och bara vill gå och drämma huvudet in i något mjukt.

Det blev ingen sömn när jag kom hem ändå. Upp med Lilleman och in i bilen med hela lilla familjen. Mot Ystad och mer pappersskrivning! Äntligen är vi bostadslösa!

Läget är inte lika illa som det låter, bitterljuv kind of feeling.

Kom hem, hann inte sova då heller på grund av ett inbokat besök på vårdcentralen. Har fått en muskelknuta under vänster-nyckelben så de ville att jag skulle besöka en sjukgymnast - orka (?!)

Jag har inte ens tid att skriva i denna fattiga bloggen, hur ska jag ha tid med en sjukgymnast? Folk tror juh att man skiter överflödstid ibland.

Och nu går mina ögon i kors, ingen mer skrivning för stunden, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Hoppas du har schalfen zu gut!?

2009-07-19 @ 10:32:05
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0