16 juli (forts)

Fortsatt uppdatering från veckan som varit.

Efter vårdcentralen gick jag och Lilleman ner på marknaden, medan Theo sov middag i vagnen passade jag på att i lugn och ro strosa rundor bland stånden tillsammans med Ferda.

Köpte ett par Blixten-tofflor till Lilleman, en Blixten-ballong och en Blixten-bil som spelade musik och dansade, ni kan tro att Theo var i extas efter det! :)

Gick hem till Ferda vid 4-tiden, M&M kom strax efter, klockan 8a vart det ner på marknaden igen! Hade jättetrevligt, åkte karuseller - både med M och Lilleman (!) Kom inte hem förrän 12 på natten och då var jag trött!

Med tanke på att jag hade stigit upp klockan 5 på morgonen dagen innan och jobbat natten and so on, det blev 43 långa vakna timmar. Nog för att jag inte fick mer än 5 timmars sömn, på grund av att jag började klockan 7 dagen efter, men det är bättre än inget!

Det var den dagen det!

Btw, lool! Var ute på google precis och skulle finna en bild på Foppa-tofflorna (Blixten) och hamnade på en TRADERA-auktion. De såldes (NYPRIS) på marknaden för en 100-lapp, de såldes begagnade på Tradera för 193 kr (!) - hur korkade kan människor vara?


Lägger in en egen bild istället, köpte även två stycken figurer till honom som han har på sina skor, de föreställer Blixten och Mac, Mac är Blixtens lastbil som han åker runt med på alla sina tävlingar.

Ni kan tro att man blir inpsykad i filmen när man tvingas se den dag ut och dag in ;D Han har även två uppsättningar av den dansande bilen, alla föräldrar vet väl hur bra det är att ha två uppsättningar av allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0