..med laptopen i knä´t

Klockan är halv 11 och jag är lagom trött
- tur är det när man ska upp 05:15 imorgon.

What about my day? Gick upp strax efter nio imorse, utvilad och pigg med en livad liten kille, sen dess har det varit full fart. Lekt med Theo, varit hos Danne och Veve, äntligen fått träffa lilla Emilia - lika söt som sin mamma :) Det var verkligen dagens höjdpunkt - numero uno, man glömmer så fort hur liten lillkillen var när vi kom hem med honom från BB, det är en enorm skillnad som syns mycket mer när man tittar på deras lilla flicka.

Käkat en härlig middag, laxkotlett med potatis och grönsaker. Senare ikväll blev det Vionetta med två koppar kaffe till, känner att min mage bubblar en del, got to be the milk :/ ..

Imorgon ska jag till la work, 7-19, går hem ifrån kvart i sex på morgonen och är hemma igen vid åtta på kvällen, då blir det mer upp-packning utav alla fyrtioelva flyttkartonger, blä! Hoppas verkligen att vi slipper flytta på ett bra tag framöver. Ajaa, man får se hur allting artar sig, ta det hela med ro
- åtminstonne försöka.

Kom-ihåg-lapp till mig själv;
Ringa BVC imorgon.
Nu ska jag natta min sambo innan klockan blir för mycket,
ni vet hur det är med övertrötta barn ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0