mätt,

F*fan vad jag är mätt!

Denna dagen har varit en riktig ätar-dag, började med ett glas c-vitamin och ett äpple klockan 7 - bra start! 9:30 blev det två kokta ägg och en red bull *mm* 11:15 en liten skål yoghurt med dinkel-fras och en mugg kaffe.

Det gick verkligen inte att stilla min mages hunger :S Kl 13:30, pensionärerna hade köttbullar till middag och när de ätit klart åt jag nog en 8 st köttbullar och en liten klick lingonsylt på det ;p GOTT! Hm, vad hände sen?

Någon hade med sig ett vetebröd, så åt en bit sån vid 14:00, en mugg kaffe till det ofcourse! Klockan tickade till 15:30, två bitar vetebröd till - blööh, sockerkick så det skrällde om det.

Kom hem, åt några vindruvor ca 17:30 och nu har jag precis ätit min middag, 1,5 potatis med två skivor kassler och ananas, nu får det fanimig räcka! :S

Jag har bokstavligt talat ätit mig igenom denna dag, sinnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0