imse vimse spindel

"Imse vimse spindel klättrar upp för tråå´n, ner faller regnet, spolar spindeln bort."

Den raden vet jag inte hur många gånger jag har sjungit nu ikväll, Theo har visat mamma vad han har lärt sig på dagis, gestikulera till visan! Jätteduktig min lilla lillkille är!

Och när jag slutade sjunga började han själv "Iii" (imse) och började pyssla med sina händer som en spindel som klättrar upp för tråden, snacka om att man smälter direkt!

Just nu ligger Theo och M i sängen, Lilleman hade lite svårt för att varva ner ikväll men nu ska det nog gå att få honom att somna på ett lugnt sätt trots sin övertrötthet.

Finns inget värre än en övertrött lillkille som gallskriker när han ska lägga sig :/ ..


Imse Vimse Spindel
- tjallalalalaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0