ginis svarar

- ingen har frågat! Jag har bara inget annat att göra.

Massa frågor om mig och min käraste!

Vad heter ni? Regina och Michael
Hur träffades ni? På en lokal pub här i "stan" ;)
Är ni förlovade? Nix
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja, världens underbaraste lilla Theodor
Har båda körkort? M har, jag försöker fortfarande.
Isåfall, vem kör bäst? Faktiskt M.
Kommer du ihåg er första kyss? Oh yes, 21:a januari 2006
Vem sa "Jag älskar dig" först? Michael, men jag låtsades som att jag inte hörde ;)
Vem är äldst? M
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Michael är våg
Vem fyller först på året? Moi
Vem är längst? Inte Moi
Vem sjunger bäst? Helt klart älsklingen
Håller ni i handen på stan? JAG! Michael också om han är på gott humör ;D
Kände ni varann innan ni blev ihop? Lite smått
Blev du kär i första ögonkastet? Jag tror faktiskt det.
Har ni någon speciell låt? Ingen speciell
Har ni några "fri kort"? Ehh nej!
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, inte än.
Vilket är ert bästa minne? Theos födelse, tycker jag :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser vid TV´n
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Aaa, för det mesta.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Tjaa, 3-4 km ;)
Blir du lätt svartsjuk? Njaa, det är helt beroende på situationen.
Brukar ni bråka? JA! :D Vi är lika envisa båda två, men det löser sig alltid.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Älskar hela M.
Brukar nån av er prata i sömnen? MICHAEL! Fast han säger att jag gör det också, men det är inget jag vet :p

SÅ, nu har jag fördrivit en stund till av min ungdom, gaah jag kommer ångra mig LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0