ginis svarar ännu mer;

NU VET NI SNART LITE TILL! :)

10 saker om mig

1. Är du singel? Nix
2. Är du lycklig?  Ja, för det mesta
3. Är du uttråkad? Just nu är jag GRYMT uttråkad.
4. Är du ledsen? Det är vi väl alla någon gång?
5. Är du italienare? Hah, jovisst kan jag vara det; OSOLEMIIO!
6. Är du gravid? Nej men jag har erfarenheter utav det
7. Är du full? Inte just nu
8. Är du en cooling? Alltid!
9. Är du från Irland? Nej, nu är jag italienare
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Divorced

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa!
2. Har du nånsin blivit sårad? Självfallet, thats a part of life
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ofta att alla har gjort det
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Yääs!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Tänkas för det har jag
7. Är du kär? Aa, stundom iallafall ;)
8. Vill du gifta dig i framtiden? Om jag får ett fett grekiskt bröllop så ja! (italienskt kanske?)

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka i pengar, hah, jag är rolig!
9. Dag eller natt? Dag, jag blir så trött på natten |-)
10. MSN eller mobil? Mobil, MSN är fett ute!

10 st "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jaa..
2. Brutit ett ben? Här bryts inga ben
3. Gjort något du ångrar? Något har man nog hittat på
4. Hoppat Bungee Jump? Japp, varenda dag med mitt blodsocker
5. Ljugit för någon du tycker om? Viita löögner *lalaaa*
6. Ätit en hel tårta? Nej men jag har fantamig försökt!
7. Gjort bort dig offentligt? Oftaa
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jaa..
9. Gråtit när ett husdjur dog? JA!
10. Velat försvinna? Ganska många gånger, speciellt när man var försenad till lektionerna.

Jag påtvingar mina läsare information om mig,
am I a bad person?

Kommentarer
Postat av: Mad

Jag förstår inte heller varför dem "förstört" Nalle Puh..Är ju inte samma sak..Vi kommer kolla mycket DVD filmer här hemma sen..tror jag..iaf..haha..



Hoppas allt är bra med er??

2009-01-31 @ 11:54:26
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud

haha, jag har snart mitt stora grekiska bröllop ^^

2009-02-13 @ 09:58:19
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0