3 timmars effektiv vila,

jag börjar känna mig mänsklig igen.

Illamåendet är kvar  och mina tarmar verkar bråka om vad som ska ligga var, rör på sig jättemycket. Helt plötsligt kan det bukta ut på magen precis som när Theo var därinne, flashbacks! :)

Hoppas dom slutar snart för detta är drygt, kan inte ha något tryck mot magen - till och med mina leggings som inte alls sitter tajt irriterar magen - från utsidan.

Kikar i övrigt på Days of our lifes, följt den serien från och till i 10 år, idag var det tydligen deras 10.000:e avsnitt och skådespelerskan som innehar rollen Alice Horton stod och höll ett litet tal. Fy katten, samma serie i 40 år, det är en seg tant! :p

Saknar min lilla Spillevink, de hade redan åkt till dagis när jag kom hem idag. Han är snart hemma igen, känner ändå inte för att resa på mig ifall att illamåendet kickar igång igen då.

Nu ska jag titta vidare!
Adios

Kommentarer
Postat av: Mad

Usch hoppas du slipper skiten snart! Hatar illamående och bråkig mage!



Hur är det med er lillklimp annars??

2009-01-20 @ 13:56:57
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0