19 januari 2009

Endast 19 dagar av detta året har gått, ändå har våra liv förändrats radikalt;

M har fått för sig att han är bisexuell och ska skola om sig till balettdansös, dessutom tänker han attenda en pride-festival nästa helg (?) Theo är sig ganska lik förutom att han har börjat knapra en massa blåa piller och tycker om att sniffa på limstick! Jag själv har ändrat skepnad (eller klivit ur maskerad-dräkten) och blivit en häxa utan dess like, imorgon tänker jag tillaga våran katt till middag. Vårt hem har gått upp i rök och vår bil skrotade sig själv på tippen i förrgår.

Skämt och sido, ser man sitt liv från den synvinkeln (ovanför) så verkar allt det som har hänt inte lika hemskt. Sanningen är att vårt hem är till salu och att jag är på ett riktigt dåligt humör för tillfället på grund ut av omständigheterna runt omkring oss. Och jag önskar verkligen att vår bil kunde gå och skrota sig själv på tippen, jävla problemmakare!

Skulle egentligen inte börja blogga än, i´m waiting for a new design on the blogg, men när man suttit 8 kvällar i rad och läst bloggar så blir man lite sugen på att själv skriva av sig.

Måste tillägga en sak;
Barn är inga leksaker!
- Det är tydligen inte alla som har förstått det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0