theo VS köttfärssås

Nu är det äntligen kväll, min älskling är hemma - inte en sekund för tidigt! Han och Lilleman ligger just nu och myser i sängen till Simpsons, M ringde hem och bad mig hålla Theo vaken lite extra länge idag så han hann umgås med honom.

Strax innan M kom hem satt vi och åt kvällsmat - Theodor åt spaghetti och köttfärssås i bara blöjan, ni lär se varför snart. Jag vet inte varför men det är något med den där köttfärssåsen som gör att han bara måste kladda med den!

Watch this, it´s just like a fairytale, a really bad one!

Det började med att han inte skulle äta utan bara ha skeden i munnen på detta viset!

Det blev tråkigt efter någon minut och då var det mycket mer underhållande att vända på skålen och kladda!

När Theo fick syn på att mamma fångade allt på kort såg han mycket förvånad ut

Då kunde Lilleman plötsligt ta upp skålen och försöka skrapa ihop det sista,

in med det i munnen och tallriken på fel håll, IGEN!

Efter det var måltiden över och grabben såg mycket vuxen ut helt plötsligt,
- om man bortser från att det är köttfärssås typ överallt! :D

Jag tror att Theo vann denna striden,

Kommentarer
Postat av: Mad

2009-03-01 @ 07:39:14
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0