Söndag-morgon,

jag och Lilleman är vakna!

Just nu sitter jag här och lyssnar på The Voice, Theo undersöker hur bussens hjul sitter fast (på hans leksak) men nu är det tydligen roligare att skruva upp volymen på högtalarna och sen gallskrika när det blir för högt (?) min lilla buse.

Min nya spela-om-massa-gånger-låt, I love the flow!
Soulja Boy- Kiss me through the phone

Theo har börjat med något nytt idag (igen, som vanligt) när man frågar honom var något är och det är en bit i från så säger han "där borta" - jag förstår inte var han får allt ifrån :|

Nu ska jag och lillklimpen gå in och väcka M, nybryggt kaffe väntar i köket
- det brukar fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0