Seeg!

Jag har faktiskt tänkt uppdatera tidigare men jag har helt enkelt inte örkat, känner mig ovanligt seg för tillfället, anti, negativ, jaa det är väl något som ligger i luften - den kommande lördagen den 14:e kanske?

Nu är det så här att jag tror inte på otur fredagen den 13:e, jag tror att man är så pass uppe i varv och på sin vakt den dagen att all skit händer dagen efter; lördagen den 14:e, att det är alla hjärtans dag då med gör inte saken mycket bättre.

Jaja, jag kan nog vara ganska lugn, arbetar 7-21 den dagen, måste få ihop mina timmar på något sätt och då får man prioritera, alla hjärtans dag eller lönen - ett ganska enkelt val för en logisk (ekonomisk) ginis.

Idag börjar jag jobba kl 17, har redan varit på arbetsplatsen en gång idag med Tebbelina för att skriva upp lite arbetstider, drygt att komma tillbaka igen |-) Det är smällar man får ta I guess.

Igår blev vår älskade son 15 månader, stora grabben! Han snackar non-stop, de senaste orden är båt, dammsugare, rumpa, sko, katt, , ut mfl. Han är för rolig den lilla mannen, han kan roa mig i timmar :D

Var en gammal väns födelsedag igår med, satt precis likadant som förra året och funderade på om man skulle skriva grattis till henne, men kom ganska fort fram till att det inte skulle vara uppskattat iallafall. Hon hade nog bara tyckt att det var drygt och jobbigt och varit sur, om hon ens hade pratat med en.

- niix, den gubben gick vi inte på.

Nu ska jag lägga mig och vila, Theo nannar och jag ska med bussen klockan 4, jobbar till halv 11 ikväll såå |-)

Have a nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0