kvällsnöje,

Då var det kväll igen, min lilla stjärna sover sedan länge och M har precis kommit hem från jobb (!) och jag sitter här med lite kvällsnöje, ska strax gå ut och vara social med min älskling.

M fick jobba över idag, de håller på att montera en helt ny arbetsplats och det tar lite tid, självfallet. Imorgon har vi fullt upp på schemat, har några ärenden på byn på förmiddagen och sedan fortstätter utrymningen av källaren.

Theo mår lite bättre idag, fortfarande konstig i magen men annars pigg och glad som vanligt, han har även gått en jättelång bit utomhus idag! :D 400-500 meter gick han helt själv, sen tvingade jag upp honom i vagnen, vill inte att han ska överanstränga sina små ben.


Mamma´s älskade lilla skruttunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0