ge mig en problem-lösare!

Ååh, ibland blir jag oerhört trött på allt, så fort man har löst ett problem kommer det 3 nya, man hinner fan inte med! USCH, vad jag är less.

Det är tur att jag har min lilla solstråle som håller mig flytande de dagar det ser som mörkast ut, det är för honom man fortsätter kämpa, vad som helst för honom! Ibland får jag dåligt samvete när han sitter och är helt överlycklig trots att allt är kaos runt omkring, min son ska inte behöva ha det så, jag är hans mamma jag ska skydda honom från detta, fan!


Aldrig någonsin kommer jag kunna sätta ord på mina känslor till dig, jag kan säga att jag älskar dig, att du är mitt allt, att du gör mig till den mest stolta mamman i världen,
- den beskrivningen är en droppe i nilen mot hur mycket du betyder för mig.

Jag älskar dig tills hjärtat säger stopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

neo är född o v 24 så i samanband med den förtidiga födseln har neo haft en stor hjänrblödning som har ställt till de. Sen har de varit och är andra komplikationer pga av att han är extremt prematur född.

2009-02-23 @ 21:17:05
Postat av: marie

de var jag som skrev inlägget glömde att angiva mitt namn och adress:P

2009-02-23 @ 21:17:36
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: mad

Hej! Hoppas allt är ok? Fått i dig någon näring? Så söt lillkillen är, like always!

2009-02-27 @ 16:02:29
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0