gääsp!

Då var man vaken igen da, inte den bästa morgonen jag varit med om. Hosta, huvudvärk och ont-i-hela-kroppen-värk, förkylning på G alltså, jippi!

Sitter med Theo och äter frukost, eller ja, Theo äter frukost, jag är inte hungrig någonstans. Känner bara för att dimpa ner i huvudkudden igen men det tåget gick för en timme sedan när lilleman vaknade ;)

Jobbade kvällen igår ( 16-22:30 ) och allting flöt på bra, inga krusiduller, inte förrän klockan var 1 minut innan jag slutade. Då, DÅÅ, får denna 08an för sig att hon ska börja klydda med en massa skit - GAAH!

Det hela slutade med att jag blev en kvart försenad och enbart hade 9 minuter på mig tills min buss gick. PANIK, nästa gick om en timme igen, jag fick springa till bussen!

Jag var såå j*vla f*cking arg på mig själv, hade jag kunnat kicka mig själv i arslet så hade jag f*n gjort det! Varför, varför, varför ska jag alltid ställa till det för mig själv? Det är då f*n inte någon där och hjälper mig sen när det är jag som sitter i klistret.

Nej, usch, fy, nu är det bra med det! Hädanefter går jag när det är 1 minut kvar av dagen, åtminstonne när klockan är halv 11 på kvällen.

Sing à long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback