bilder

Svägerskan uppfattade piken ganska snabbt och uppdaterade sin lilla bilddagbok, tack! :D

Theodor på besök hos Farmor och Farfar i sina nya kläder (storlek 92)

Han fick låna en leksak utav faster

Även kallat "pedagogiskt skit" ;p

Theo i mammas famn, trött som in i! Lite mongo man ser ut jaa ^^,

Theo fick den "lilla" muggen att dricka ur, hah!

Tack igen Connie, nu sitter man mest och funderar över kvällsmaten, tyckte att Stekt Kryddpepprad Fläskfilé, Hasselbakspotatis, Stark krydd Aioli, Vitlöks bröd, Grillade tomater - lät perfekt!

Dags för en våldgästning? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jovars visst har jag det, jag har t.o.m två, hehe, men den andra använder jag inte längre. Ja det tycker jag absolut vi ska göra :) vad stor Theo har blivit. Gullunge där.. :)

2009-02-28 @ 18:06:13
URL: http://spritusrector.blogspot.com/
Postat av: PoohLina

Han är sååååå sockersöt =)

2009-03-01 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0