besök hos farmor och farfar!

Nu har vi kommit hem, jag och Theo, varit hos svärföräldrarna sen halv 12 i förmiddags - där var det hundklipp på högsta nivå! :) Glömde tyvärr min kamera här hemma så väntar på att svägerskan ska entra bilddagboken och lägga upp några bilder där som jag kan nalla ^^,

Theos gudföräldrar var där, alltid roligt att träffa dom! Den enda som saknades var min lilla M, han åkte till jobbet imorse trots värsta kräk/influensa-sjukan :/ .. Tror jag har en mycket trött man ikväll när han väl kommer hem.

Just nu sitter jag här (uppenbarligen) och Lilleman sover en sen middag, ska strax in och väcka honom så han kommer i säng i vanlig tid ikväll, rutiner, rutiner, rutiner! Det viktigaste för de små liven så de får en jämn dygnsrytm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0