..är det inte typiskt?

Hah, egentligen borde man bara skratta åt det och skita i vilket men inte jag, nej, i get irritated som vanligt. Alla klagar på att de får anonyma kommentarer och att folk är fega som inte kan stå för vilka de är.

Jag håller med, jag tycker inte heller om att få anonyma kommentarer från någon hejduk som sitter med nyllet i computern och skriver till mig om vad jag ska göra och inte göra, men inte vem dom är - hur ska man kunna föra en diskussion då?

Men, there´s always a but, det finns vissa som inte tål kritik, (in a bad way) som inte kan diskutera eller kompromissa utan bara dampar ur totalt och skriver en massa skit tillbaka, enbart för att göra illa. Det är inte konstigt att folk kommenterar anonymt till personer som beter sig så.

Man måste kunna ta kritik om man sitter och viker ut hela sitt liv på internet, där alla har tillgång till det, då kan man inte flippa ut för att någon skriver en halvtaskig kommentar. Tänk lite innan ni tar allt negativt, sen förstår jag inte varför folk tar så illa åt sig utav folk som inte känner dem, har man inte bättre självförtroende än så?

Fast det värsta är nog när man har lämnat en kommentar i en blogg och en helt annan blogg lägger sig i och svarar, hah, dåå dampar denna nollåttan ;)

Jäkla räddare-i-nöden-fasoner, trams!
Crack a bottle - Eminem ft Dr Dre & 50 cent
*heart*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0