Nu är jag slut!

Åh ja, fyfan!

Vilken heldag, först jobbat 7-14 och en panikrusning hem därifrån, in genom ytterdörren för att göra sig ordning och få med alla julklappar :| två och en halv svart sopsäck - många som varit snälla i år? ^^,

Theo måste ha varit snällast med tanke på hur mycket han fick :D

Supergod middag, as always när Connie lagar mat, det blev såklart julmat på danskt vis *mm* och sent ikväll åt vi risalamalta och lekte mandelleken, jag förlorade som vanligt. Pluset är att jag lärt mig tycka om gröt, enbart pågrund av min vinnarinstinkt ;)

Lekte även gåvoleken, som heter något sjukt konstigt på danska, tänker inte ens försöka stava till det. Där fick jag ihop en drös med klappar som innehöll allt från disksvampar till tandborstar och det är det som är saken - man spelar inte för vinstens skull utan för att det är kul!

"Vann" disken efter maten ikväll men min lyckliga stjärna måste ha lyst lite extra på mig ikväll för jag vann att utse de två som skulle diska! :D Valde M´s bror, mest för att han gjort allt för att inte få paketet med disken ;D och så fick M vara hans disk-kumpan! :)

Tomten kom på besök lagom till julklappsutdelningen, ett minne för livet att bära med sig, lyckan i Theos ögon! Hela kvällen var fylld med roligheter :) !

Kort och gott - vi har haft en helt underbar kväll!
Tack så jättemycket alla som var där!

Nu är här en sliten ginis som mest av allt vill jumpa in the slaf och also tänker do that very snart - men först vill jag visa en av mina julklappar från M (!) I LOOOVE IT!

Söt, sötare, min nya badrock!

Trött, tröttare, ginis - godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0