Mitt hjärta!

Det finns en person i denna värld som får hela min insida att glänsa av lycka, samtidigt som hela mitt liv kan rasa vid bara tanken på eller risken av att något skulle kunna skada denna lilla människan.

Det är den första personen jag vill se när jag vaknar och den sista att se innan jag går och lägger mig. Han är vårt ljus, vår lycka, vår länk till allt här i livet - Mamma och pappa älskar dig mest ut av allt skruttunge!

Theo är den tokigaste, mest idérika, ambitiösa, glädjebringande lilla två-åring jag någonsin mött! Och det skriver jag inte enkom för att jag är hans mamma, alla som någon gång har träffat Theo har märkt att han är en otroligt framåt individ med en hjärnkapacitet som är ovanlig för hans ålder!

Han är omtänksam och snäll med samvetet på rätt ställe, samtidigt som han kan vara en riktig liten bråkstake som kan ställa till med både det ena och det andra! En vilja av stål och ett hjärta av guld - det är vad Du har älskade Theodor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0