K-k-kallt!

Ja, för det är svinkallt ute!

Vintern är en underbar årstid - sett från insidan av ett fönster med massor av ljus och värme innanför! Annars tycker jag inte alls om den, kylan gör att leder börjar värka, fryser ner våra vägar och förorsakar bilolyckor, utsätter vårt immunförsvar så att vi lättare blir förkylda och sjuka.

Nej, vintern är härlig inomhus men icke sa nicke utomhus!

Kom hem från jobbet för en timme sedan, har varit i Dalby ikväll. Härlig kväll - vikarier rules! :D Åkte med min T hem, har även hunnit bälja i oss varsin kopp kaffe innan kvällen blev till natt :)

Imorgon kallar jobbet (igen) men på onsdag är jag faktiskt ledig - WII! Och det ska inget ändra på, got to tvätta You know! Klump-ginis var juh i farten idag och lyckades spilla en kopp kaffe över mina nya vita byxor.

Resultatet; Inte vita längre.

Precis innan dess hade jag lyckats krossa en av våra glaslampor - not my day today ;)

Annars är det la inget speciellt, imorgon är det bara åtta dagar kvar till dagen före dopparedagen, ska bli så härligt att fira när hela familjen är samlad. Härligaste av allt är att det inte kommer finnas några sura miner, dåliga kommentarer, tjafs över nada and so on.

Helt enkelt bara fira julen! That´s more my style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0