Trött/Sliten

Det blev inte så mycket Farmville som jag trodde ikväll, tur är väl det då det tar flera timmar för de där jäkla fröna att bli jordgubbar |-) Fast det är roligt när folk ger en saker, kan de inte göra det hela tiden? Om jag hade kunnat så hade jag gett till mig själv all the time, hah!

Tjaa, vad hände med min kväll da? Åt en slapp middag - mackor (!) Theo åt iofs köttfärssås med ris, favoriten. Orkade inte vara lika kreativ till mig och M därav de tradiga mackorna. Efter det blev M rastlös så vi åkte upp en runda till M&F, tog det lugnt och spanade in vårt framtida semester-paradis;


Dragon Hotel, Side 2010 - We will come!

Kommentarer
Postat av: Mad

Hallå! Du måste ju bli min granne i Farmville på ansiktsboken!

2009-08-17 @ 09:52:22
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0