Morgonbesöket!

Torsdag förmiddag, jag och Lilleman har myst hela morgonen (+) städat lite och ätit en lugn frukost :) Fler sådana här dagar tack! Möjlig chans blir på tisdag nästa vecka, första lediga dagen på över två veckor då! Sedan börjar tiderna försvinna mer och mer, ångest?

Ajaa, det får bli framtidens bekymmer.

Lägger in en bild på Theos sedvanliga morgon-besök,
självklart med lite underhållning i händerna!


Theo läser sagan för Mamma :)

På tal om något helt annat;

Satt och skrev i min kalender imorse, då kom Theo springandes och började ropa "FEMMA NIA" - min kalender är juh fullproppad med arbetspass så allt Theo ser är "8 - 16" "12 - 21" och så vidare, siffror alltså!

Då bad jag honom att säga efter mig "Ett, två, tre" "Kan du säga det hjärtat?"

Som vanligt överraskar Lilleman mig när jag är som minst beredd på det;
"Fyra, fem, sex"

Hah, jag bara satt och gapade, smarta unge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0