JAG ÄR LEDIG IDAG!

Awii, min nionde lediga dag - sammanlagt har jag varit ledig nio dagar under sommarperioden juni-augusti (!) Vi skulle egentligen åka till Ullared idag, fast nu känns det skönt att vi inte gjorde det, slappedag! :D

Theo är fortfarande hos farmor och farfar, ska hämta honom så fort M kommer från jobbet. Saknar min Lilleman, hemmet känns totalt värdelöst utan den lilla solstrålen.

Jag och Tebbe struntade i Cidern igår och tog en kvällspromenad istället, mycket trevligare! Sedan åkte jag hem med älsklingen och tittade på Conair (?) eller hur det nu stavas.

Klockan ringde och väckte oss 05:25 imorse, det är då fan att jag aldrig kan komma ihåg att stänga av larmet när jag inte ska upp, blir man väckt iallafall - ruttet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0