De där fördömda batt......

Snart är det dags för vår 21-månaders lillkille att gå och lägga sig!

Imorgon måste jag komma ihåg att köpa nya batterier till kameran, det är helt underbart att jag minns det varje gång jag får syn på den icke-funktionella prylen - här hemma då! Kanske skulle hänga den runt halsen eller skriva idiot i pannan, se om jag kommer ihåg de fördömda batterierna då?!

Vill så gärna fotografera min lilla älskling! Just nu ligger han, med Snutte och Tiger tillsammans med M och tittar på Blixten, översööta pojkar! Tyvärr kan jag inte föreviga den här stunden på grund av att jag har ett minne som en dront!

Och nu minns jag, jag jobbar 8 - 21 imorgon, vilka batterier (?)
- jag får helt enkelt vänta tills på torsdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0