Att sätta ett datum på Jordens undergång,

Om jag ska vara helt ärlig, både mot mig själv och alla andra, har jag de senaste veckorna gått och oroat mig för "Jordens undergång" "Death of the world" and so on. Letat information på internet, diskuterat det med människor i min närhet blablabla.

Det har tagit mycket tid helt enkelt! Så fort någon nämnt någonting om 2012 eller tid efter det har jag bara stannat upp och funderat på om tiden ens finns kvar då? Alla dessa frågor som har hoppat runt i mitt huvud med bara en massa strong>hypotetiska teorier som svar, jag kan bli tokig för mindre!

Maya-folket, profeter, religioner, jaa allt talar om det här specifika årtalet 2012, det är då maya-folkets kalender tar slut, det är då profeterna har förutspått jordens undergång, även religioner talar för att det ska hända något skit detta året.

Där har vi udden på mitt bekymmer, alla talar om "något" och ingen vet "vad" - bara att Jorden ska gå under och att mänskligheten ska dö ut. 21 december är datumet för händelsen runt 10-tiden på morgonen, lagom till jul va?

Nog dillat om det, jag har iallafall idag kommit fram till att jag skiter i alla j*vla hypoteser och gamla kalendrar! Att sätta ett datum på Jordens undergång ..

.. tror ni att vi är ett vandrande mjölkpaket eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0