Trött och ont,

- jag har lagt jackan för tidigt!

Varför lyssnar jag på andra? För ett par veckor sedan sa en arbetskollega till mig att jag borde lägga min mössa och min vinterjacka för nu var det minsann vår! Nej, sa jag bestämt, jag vill inte bli sjuk! Då var jag löjlig och allt vad det nu innebär, lite frisk luft hade då aldrig skadat ett par öron (?) Nu har jag lagt jackan och mössan i dagarna tre och är tjockare än någonsin i hela trynet.

Skiten i näsan har satt sig i både ögon och öron, kliar och bular sig överallt - hör knappt något på grund av locken för öronen, visst skulle jag lägga min jacka och mössa? Ååh, varför ens lyssna på sådana kommentarer? Jag är en svag individ som tänker vara stark nog att ha min mössa och min varmare jacka på mig imorgon bitti!

Jobbar 06:45 - 12 imorgon och gud nåde den som säger något om min mössa ..

Kommentarer
Postat av: mad

ehh bättre å vad klädd för mkt så man kan ta av sig än för tunnt!!

2009-04-22 @ 09:01:07
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0