Sovmorgon!

Theo har varit vaken ganska mycket inatt och det kompenserades med att jag har fått en låång, välbehövlig sovmorgon idag! :) Lillknodden sover fortfarande, jag sitter här och tittar ut på det fina vädret - jag hoppas att det är lika varmt som det ser ut.

Är ledig idag, jag trodde att jag skulle jobba kvällen men icke och det var en skön överraskning! :) Ska mysa med Lilleman, vara ute i det fina vädret, se om det finns någon rolig prick som vill ut och fika idag.

Ska även bygga på min bränna senare idag, wohoo! :)

Nu är det countdown för Mäklarstaden, på lördag är sista dagen för de att sälja huset, efter det kan vi flytta tillbaka igen, flytta tillbaka! Det finns inget jag mer önskar just nu, jag vill bara hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0