NYA BLOGGAR (?)

Efterlyses!

Är bra less på vissa av mina "standard"-bloggar. Har ett par som jag följer varje dag och bara älskar att läsa men sen finns det de här som har tappat "stinget" och jag det med dom.

Vissa har slutat att uppdatera och typ skaffat sig ett liv, otroligt tråkigt för moi! ;D Andra har satt söta små lösenord på sina bloggar, tror ni på allvar att jag skulle vika mig och BE om ett lösen? Nej tack, då får ni hellre vara! Envisheten som visar sin dåliga sida? ;)

En specifik bloggerska som jag alltid har älskat att läsa om har verkligen trillat rakt neråt. Ifrån att framstå som en stark, mogen och självsäker mamma har hon sjunkit rakt ner i babbel-träsket.

Fjesar fram och tillbaka med sin såkallade kille, klagar på allt hon inte har istället för att se allt det hon har. Klagar på att hon saknar sitt barn och när barnet väl är där så är det jättejobbigt.

Och akta dig för att försöka kommentera hennes nya anda, då hoppar hon på dig med alla tio klor utåt direkt eller så blir du ämnet för hennes nästa inlägg, kan inte ta kritik för fem öre. Man ska enbart gulla med och tycka synd om henne för att hennes lilla prinsess-liv aldrig blev av.

Usch nej, hon stör jag mig nog mest på. Nu tar jag tag i saken och vill finna nya bloggar att läsa - gärna glada och positiva, en mammablogg är aldrig fel! Vidga mina vyer!

Förslag?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ta och kolla in EllaMaries blogg? Hon är 15 och väntar tvillingar som kommer i typ Juli:P

2009-04-22 @ 16:52:02
URL: http://aleexandraasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0