myys!

My favourite morning! :)

Godmorgon, steg upp för 1,5 timme sedan, har varit och lämnat Theo på dagis och M har kört till jobbet, nu ska jag bannimig gå och lägga mig igen! Hah, joo I wish, tänk om livet kunde vara så lyxigt ibland (?)

Istället sitter jag med en kopp alldeles för starkt kaffe och två knäckemackor och bara myser framför datorn med The Voice igång på TV´n i bakgrunden, inte en tid att missa i världen, förutom halv 8 då V kommer och plockar upp mig! :) Så här borde alla dagar vara - lugna, jag tror världen hade varit en bättre plats utan all stress.

Igår jobbade jag med Terese, vi hade jätteroligt! :D Om man kan uttrycka sig så (?) ahh, vi jobbar exemplariskt tillsammans och idag jobbar vi också på samma avdelning! Ibland har man tur.

Slutar 16:15 idag sedan blir det akut mot dagiset och när det mötet väl är slut blir det snabb middagslagning och sedan i säng med Lilleman, stress? Ja.

Ajaa, nu ska jag gå och leta upp frånvaro-lappen från försäkringskassan så att dagiset kan fylla i den i eftermiddag - bara jag som är less på deras alla idéer och papper som ska skickas fram och tillbaka?

Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: taack! :D jo man får ju panik när det är så lite tid kvar :p hade nästan gett upp hoppet. men nu är ju denna bara i andrahand, men bättre de än inget ;D.

2009-04-16 @ 21:05:03
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0