LÖRDAG!

Och jag ska jobba kväll, intressant va? Tar bussen om en halvtimme men innan dess tänkte jag hinna inom här. Theo har varit vaken sedan 8 imorse och precis lagt sig för att vila middag, M jobbar och kommer inte hem förrän senare i eftermiddag så Lilleman får spendera denna eftermiddagen med mormor.

Känner mig irriterad för tillfället, vet inte om jag är allmänt trött på allt eller om mitt undermedvetna har kommit på något att sura för hela dagarna, jobbigt är det iallafall. Blir irriterad på två sekunder och sedan går det över direkt igen, PMS (?)

Hade en hemsk kväll på jobbet igår, fyfan vilken spring, stressade till tusen för att få allt gjort trots flera missöden, 21.20 (20 minuter efter att jag hade slutat) stod jag och dukade matborden inför frukosten - jag SKA hinna med allt om jag så ska stanna kvar.

Envis till tusen (!)

När jag kom hem vaknade Lilleman och var jätteledsen så han fick komma in och sova med mig och M, 03.16 inatt bar jag in honom till sig, då nannade han stenhårt! :)

Imorgon är både jag och M lediga, då ska vi till ankdammen och mata de små liven! Hoppas att M följer med, jag har lovat Theo att både mamma och pappa ska med men vi får väl se.

Nu ska jag gå och brusha tänderna sedan blir det upp och ivääg!

Kommentarer
Postat av: 15 år och gravid med tvillingar.

Vissa har kortare eftersom vissa läser kurser på sommaren eller gör omtentor. Men annars så har dom ibland längre sommarlov :) Men inte sportlov och sånt.

2009-04-19 @ 19:25:10
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Mad

tihi tack!!



du jobbar alltid tycker jag!

2009-04-20 @ 20:18:25
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej, såg ditt meddelande på ellamaries blogg, jag går på universitetet och lärarna vill oftast inte kalla det att vi har jullov eller sommarlov (troligen därför du hört att man inte har det), däremot har vi ingen skola varken under julen eller sommaren (om man inte läser sommarkuser som EM säger) så sommarlov har man. det är bara det, att det inte kallas sommarlov, utan det är helt enkelt någon form av period mellan kursslut och kursstart som är från mitten av juni till första september :p

2009-04-20 @ 22:52:37
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0