JUSTIJA!

Jag glömde helt berätta om min underbara dag igår, jag hade såå mycket att göra, övermånga planer - allt gick i stöpet. Helt plötsligt skulle inte en enda ut i det fina vädret, jag och Theo gav oss inte så vi ringde till Faster Connie och hörde vad hon hittade på med, Bingo! :)

Connie ställer alltid upp! :) M hade självklart lämnat Theos solhatt på dagis, är inte det underbart över en långhelg? Och alla barnbutiker var stängda så fick ta hans scarfs och sätta runt pannan på honom;

Theo fick ett påskägg av Faster och Farbror, ett set sandleksaker! :)

Sand eller gräs (?) Potatoe, potato ;D

Jag försöker visa Lilleman att de små formarna faktiskt föreställer något.


Helt plötsligt blev Lilleman nannig och hämtade Snutte

Det ordnade Faster med en Piggelin ;)

Sedan kom svärmor, svärfar och M´s lillebror, de skulle grilla! :) Jag fick däremot springa hem för att hinna med att göra allt innan jag skulle ta bussen klockan sex, det var väl allt det, nu ska jag in och väcka min stjärna!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mad

Så mysigt!



Ja eller hur ser min sida katastrofal ut;)



Hur gjorde du med Theo när han va bebbe liten på sommaren med kläder osv??

2009-04-11 @ 12:37:41
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

sandleksaker är populära grejer det! :)

2009-04-17 @ 10:23:28
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0