idag är jag tråkig,

Har inget roligt alls att skriva idag, förutom att det varit ett underbart väder med 16+ grader som mest, heja sommaren! Fast våren skulle kanske komma först? Klimatförändringar eller inte, något är skumt!

Idag hade jag min "delade tur", fast egentligen hade jag inte den - det hela är faktiskt ganska komiskt. Mitt första pass var 06:45 - 13 och det andra var 16 - 21, riktig ångest att behöva sitta kvar på jobb i tre timmar med det underbara vädret utanför, men jag la mig i vilorummet och läste lite tidningar och sov en timme.

Gick upp vid halv 4, drog över till Shell för att inhandla mig en Yoggi till kvällspasset, kommer in på avdelningen och där står redan två stycken personal som säger till mig; "Hej Regina! Ska du vara med oss ikväll? Är vi tre ikväll?" Det där klingade illa i mina öron med tanke på att vi alltid är två på kvällarna.

Hittade vår GC och vi gick upp och kikade i den röda lilla pärmen, mycket riktigt, min förvirrade hjärna hade gjort det igen! Toppen, suttit kvar där i tre timmar för ingenting men lite tur i oturen hade jag då V också skulle köra hem till Sjöbo så fick åka med henne! :)

Detta med min förvirring börjar bli en aning skrämmande nu,
ska jag inte ens kunna förlita mig på mina egna anteckningar längre (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0