DETTA ÄR SJUKT!

Jag mår illa.

Jag måste ha missat detta inslaget i Aftonbladet på något mirakulöst sätt, eftersom jag nästintill alltid lusläser aftonbladets hemsida, detta har undgått mina ögon och det är jag både glad och ledsen för ..

Artikeln

Den handlar om en 2-årig flicka som blev ihjälslagen utav sin egen mamma och hennes kille, som de kränkande nog kallar för flickans styvpappa - jag hade hellre refererat honom som en kallblodig, våldsbenägen barnmördare.

Ordet pappa har inte med den artikeln att göra och det har inte ordet mamma heller, hon må ha fött flickan men det krävs mer än så för att vara en mamma och det innebär inte att mörda! Hur f*n kan man skada sitt eget barn? Hur kan man ens i sin vildaste fantasi ens tänka sig att göra illa sitt eget kött och blod? Vad är det för jävla människor som går lösa runt om i världen?

"Allt gick överstyr, det var inte meningen." - go fuck yourself! Jävla .... jag finner inte ens ord för den här personen (?)

"Den tvååriga flickan piskades med läderbälten tills hennes hud var blå och svart. Hennes huvud trycktes upprepade gånger ner i ett badkar med kallt vatten. Hon kastades om och om igen i golvet. Allt för att lära henne disciplin menar mamman. "

"Inte ens när Riley Ann, samtidigt som hon blev piskad, sa "jag älskar dig" till sin mamma slutade slagen."

Hur? Varför? Detta är sjukt! Den där människan är sjuk! Jag vill bara slita ut hennes äggstockar och köra ner dom i halsen på fanskapet så att hon kvävs till döds!

Hennes äckliga jävla gubbe ska vi inte tala om men det var inte han som var förälder till flickan, var fanns mammakänslorna, var var personen som skulle skydda flickan? Hur kan man ge sig på ett litet barn (?!)

Den där människan kan inte fungera korrekt i skallen;

25:e juli 2008 "
Flickan dog till slut av de upprepade slagen mot huvudet och paret fick panik.
"

gömde de fega jävlarna kroppen i ett förråd för att två månader senare dumpa kroppen i en sjö - de kunde inte ens stå för vad de hade gjort, jääkla tuffa människor, dödar ett barn och sedan försöker de komma undan med det, mord på sitt eget barn!

Den där människan sa till grannar och dylikt att socialen hade hämtat flickan, en normal människa hade tagit livet av sig på grund av alla skuldkänslor man borde ha efter att ha gjort något sådant, men inte denna horjäveln, jävla snorunge! Hon låtsas som ingenting, en kallblodig mördare, inte mamma.

Att ens omskriva henne som en mamma är fel, så jävla fel!

Hon kan inte känna ånger, då hade hon inte klarat av att låtsas som ingenting fram tills att kroppen hittades, detta är lika sjukt och äckligt fel som mordet på Bobby, även det en händelse som jag aldrig kommer glömma.

Riley Ann Sawyer


Bobby

QBN Flow - Mångas verklighet

"Vi måste i första hand se till att värna om barnen i samhället,
vi får så att säga lära oss av igår.
Förändra idag och se resultat imorgon,
vi måste ju satsa på barnen för dom är ju vår framtid


Hur kommer de sig att ett barn är i fara?
Fattar inte världen att människor ska vara
snälla mot varann för barn e ju bara
framtidens människor snälla låt dem vara!"

Kunde inte ha sagt det bättre själv (!)


Kommentarer
Postat av: mad

finner inga ord..de borde gå samma öde till mötes..

2009-04-10 @ 08:20:51
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Detta hade jag missat! Fy vad hemskt. Fattar inte heller hur man kan skada sitt egna barn på det där viset, fattar inte hur man kan skada nån på det sättet! Usch! Håller med dig, hon borde inte få kallas mamma.

2009-04-17 @ 10:27:16
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0