åt skogen (!)

Aa, det gick åt skogen med vilan, först propsade M på att Lilleman skulle vara uppe hos mig medan han gjorde allt annat skit som bara fanns, där blev det ingen vila kan jag säga :p Och när Theo väl gått och lagt sig vad gör M då?

Jo, det ska jag berätta! Han sätter igång en film med världens volym härinne och prasslar med en ostbågepåse samtidigt. Lyckosamt nog lyckades jag somna ändå men vaknade 10 minuter senare av att hans söta film fick för sig att spela en symfoni i en ännu högre tonart!

Fräste åt M att sänka det där förbannade ljudet fast vad kvittade det? Jag lyckades inte somna om och ironin skrattar mig just nu i ansiktet då M ligger och sover i vår säng ..

Huur
gick detta till?

Jävla skit rent ut sagt, jag kommer vara äckligt trött hela natten (!!) Har planerat ut min sovmorgon imorgon iallafall; jag stannar kvar på jobb efter passet och sover ett par timmar där, då kan M försöka väcka mig ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0