1 år och 5 månader

Sitter här med handduken i håret och ett virvlande 17 månaders underverk springandes överallt och ingenstans omkring mig! Japp, idag blir vår älskade son 1 år och 5 månader (!) han är så stor, min lilla älskling.

Jag måste börja vänja mig av vid att kalla honom min lilla bebis, det känns inte rättvist att kalla min stora kille för bebis men det bara kommer av rena farten! 84 cm lång och 11900 gram - jag har ingen bebis längre, jag har ett barn! :D

Det går så fort och det är verkligen roligt samtidigt som jag överrumplas varje dag av hur mycket som kan hända över en natt. Theo pratar i fullständiga meningar nu; "Kom och titta!" var det nya för igår, dagens nya är "Mm vad gott!". Han har pratat i meningar sedan han var strax över året, Elaka Tanten vart så förvånad när Theo sa "Där är vovven!" till henne, det hade hon inte förväntat sig!

Theos kusin har kommit hem! :) Han ska heta Oliver, vilket är lite lustigt, min katt här hemma heter det så Theo kan redan säga Oliver :) Perfekt!

M&M är ute och fiskar idag, sorgligt nog tog M kameran med sig så jag kan inte lägga in bilderna på Byggare-Theo som var ute och hjälpte pappa att skruva båt igår, får lägga in bilderna ikväll när min älskade kommer hem igen :)

Nu ska jag göra vid håret och sedan blir det ut i solen, vi har tur med vädret idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0