UTMANAD!

LURADE!

Det blev jag inte alls det, men det är en utmaning och jag känner mig redo för att bli testad!
Here goes nothing;

Vilken mat äter du ofta?
Ägg, fefferonies, lax, avokado, ärtor, nektariner, kiwi, thailändsk mat i alla de sorter *mm* Jag är nog en ganska dålig mat-människa, tycker inte om att äta en ordentlig middag utan gör hellre lite hop-plock av vad jag får tag på och äter det ;D

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Eftersom att jag har arbetat som servitris tidigare så ligger det lite i min "natur" att duka av bordet och att hjälpa till, därför får jag säga att jag är den som dukar av, oftast innan någon annan har hunnit börja ;)

Var sitter du helst när du bloggar?
För mig själv.

Köper du ofta Triss?
Nej, jag tror inte på det, alla företag går ut på att gå med vinst - och det gör dom! Men utdelningarna är juh skamliga om man ska jämföra med kapitalet de får in för lotterna, nej, jag gynnar inte sånt!

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Måste säga Stockholm, jag mår bäst när jag är där, min själ är hemma då, finns ingen plats som kan göra mig lika varm i hjärtat som Stockholm!

Vilken TV-kanal tittar du på mest?
Tv3 och Tv6, det är dom som har komedierna ;D

I´m A Comedian!


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Du gjorde helt rätt i att snatta utmaningen! Jag hade utmanat dig om du bloggat. Nu får du hålla ditt ord hehe!



Fogisarna är kvar och painfull like hell. Men jag överlever. Är enda riktigt krämpan jag har. Så jag klagar inte. Annars är det bra. Har en aktiv en i magen! Inte idag dock, konstigt nog..hmm..



Jag längtar så till att få ha ett hus att rå om. Hur knas det nu än låter!! Men att få gå och småpilla och inreda och förändra både inne och ute är som ett lekamen för min själ!



imorgon bär det av till ullared! Wish me luck! lönehelg och allt!!



Oj han börjar bli stora killen nu ju!! Du hur bäddade du i vagnen när Theo kom? Hade du åkpåse eller täcke/filt? overall?? Hur klädde du honom. Finns så många olika direktiv!!



Kram

2008-09-27 @ 20:11:42
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0